Hej på er!
Här sitter jag svettig och dan, precis tillbaka från en skidtur med Korven. Det är bra att åka med honom för då kan jag slöåka med gott samvete, för han är trots allt bara 10 mån gammal och ska inte jobba så hårt än. Fast som sagt, svettig blev jag så lite motion var det allt.
Cicci
Vilken tung period ni verkar ha - KRAM på dig!
Nenne
Grattis till Prick-känning!
Fru E
Jag kände inget innan första VUL, men förra gången började det kännas lite konstigt i magen när jag sprutat ungefär en vecka tror jag. Svårt att förklara, inte ömt, mer lite spänt. Den här gången känner jag typ inget, mer om det nedan.
Barnlös som jag är har jag inte så mycket att tillföra i "njut-diskussionen", mer än jag tror att jag förstått UNGEFÄR vad alla menat med sina inlägg.
Varit hos läkaren idag - ingen riktig fart på mina äggstockar den här gången, inte så många blåsor och de flesta små, dessutom var de rätt ojämna i storleken. Eventuellt ska jag på en koll till innan (om) det blir ÄP, som nog dröjer till tidigast torsdag nästa vecka. Försöker att inte stressa upp mig över det här, tänker om jag fick ut 13 ägg med 150 enheter Puregon så borde det väl gå att få fram NÅGRA åtminstone när jag sprutat med 125 enheter. Fast äggstockarna kanske hade velat vila lite längre innan det här försöket... Vi får väl se.
Träffade en kollega idag (jobbar inte ihop men inom samma organisation så ses på möten/kurser nån gång ibland) som också genomgått IVF och nu försöker få ett syskon, de har embryon i frysen från förra gången - så skönt att få prata av sig lite med någon irl som vet hur det är!