• Telis

Vi fortsätter blanda och ge

Nej, skräm inte upp EA nu! Ovitrellesprutan är inte alls farlig! Särskilt inte jämfört med Fragminsputan.

• Telis

Blåmärken fick jag bara om jag satte den på fel ställe men det kände man ju så man kunde byta plats. Utom med den ökända Fragminsprutan, den fick jag blåmärken av hur jag än satte den.

• Telis

EA, det är en medicin mot blodproppar för oss "lite äldre", så den slipper du!

• Telis

nenne, det var efter kejsarsnittet. Men jag vet dom som har fått det efter IVF och ÄD. Undrar hur du hade sett ut efter den när jag fick såna blåmärken som inte brukar få det? Tur att det gick vägen ändå!

• Telis

AM, kör försiktigt! Förstanyheten på DN just nu varnar för underkylt regn och halka!

• Telis

Åh, det påminner mig om när maken och jag skulle åka till Branäs för att åka skidor. Det var snöstorm och tog 2,5 timmar från Kista (norr om Stockholm för er utsocknes ) till Västerås. Då var jag såååå nära att föreslå att vi skulle vända. Eller övernatta på Västerås central eller vad som helst bara för att slippa fortsätta.

• Telis

Jättefina bilder, Ore! Vilken söt och glad liten kille!

• Telis

Lappis, nej jag var tvungen att fixa lite mat här. Fast här serveras det bara en enda rätt och det ungefär var tredje timme dygnet runt.

Du skriver väl ner allt du äter ikväll, jag vill ha en full rapport imorgon!

• Telis

Ja, den där bloggen läser jag också. Såååå kul för dom!!

Svar på tråden Vi fortsätter blanda och ge