• Telis

Vi fortsätter blanda och ge

Jag har fått för mig att den där bloggerskan bor i Finland men det är kanske samma sak i Sverige? Helt sjukt dåligt är det iallafall!

• Telis
    snaily skrev 2010-02-28 18:23:07 följande:
    Själv har jag namnsdag idag, viktigt va?
    Jag med!

Lycka till på VUL imorgon!
  • Telis

Åh, stackars Astrid och BS, vilket elände! Hoppas att det inte är alltför allvarligt bara med lilltjejen!

• Telis

Hej Frullan! Vad kul att du är tillbaka, jag har undrat så hur det är med dig! Men usch och fy vad jobbigt med katten. Hoppas att en ny liten kisse kan fylla tomrummet även om den aldrig kan ersätta just den katten ni har förlorat.

Det är bra med lilla Televinken och med mig med! I förra veckan hade han nog en liten livskris, plus att han var förkyld, för då var det rätt gnälligt men nu verkar han mer tillfreds igen. Han har börjat le lite och göra lite underbart söta eeeeeeeeh-ljud så hjärtat bara smälter. Amningen funkar inte alls men nu har jag kommit över det, jag pumpar ur så länge jag orkar och när jag inte orkar längre så får det vara bra så.

Kom snart tillbaka!

• Telis
    muggles skrev 2010-03-01 09:41:21 följande:
    Telis: lät som den klassiska utvecklingsperioden vid 5v - först gnällig och sedan ett leende
    muggles, ja precis, nu väntar vi med spänning på åttaveckorskrisen som ska vara lite längre och lite värre.
  • Telis

Lappis, vad tråkigt att inte förväntningarna ifriades, det ska dom ju göra på såna ställen och när man betalar lika mycket som för en semesterresa, även om förväntningarna är högt ställda. Jag läste också i någon krogrecension där dom inte heller var så förtjusta i att få sav till middagen.

• Telis

Jag har också sovit uselt, Televinken är fortfarande snorig och låter så mycket på nätterna att jag inte kan sova. Inte ens med öronproppar. Vi satt upp tillsammans i soffan, han och jag, för då andades han lite lättare och lite sov jag allt men det känns i ryggen idag.

• Telis

Har ni inte varit med i Skogsmulle, flickor?

• Telis

Åh, nu blev jag sugen på hemmagjord nyponsoppa, det är ju verkligen något helt annat än Ekströms! (Fast jag skulle inte vilja betala hundralappar för den på en finkrog.)

Svar på tråden Vi fortsätter blanda och ge