Vi fortsätter blanda och ge
Vänner
Kolla inboxen!
Vänner
Kolla inboxen!
Telis
Tack för rapporten! Åååå vad gott med våfflor... *dreglar*
Undrar om jag ska låta maken laga lasagnen helt själv eller om jag ska hjälpa till lite grann ändå...
Blev inget systerbesök idag, minstingen fortfarande sjuk, får hoppas de kommer iväg imorgon och att inte fler blir sjuka och pajar hela fjällsemestern.
Lite vin får man passa på att ta också innan man kanske blir ruvare...
Grattis till bilen Snorkis!
Kul att du känner dig peppad inför förlossning Nenne!
Men skräp med foglossningen.
Lappis
Skönt ändå att veta att det huset inte var nånting för er.
Cuddly
Välkommen! Jag har en hund som kommer från Umetrakten.
Mer ego:
Lyssna på den här skräckhistorien - snacka om nervpåfrestande måndagmorgon...
Blev väckt av mobilen kl 7.25 men hann inte svara - dolt nummer. Kan ju inte vara någon annan än Falun som ringer vid den tiden. Till saken hör i och för sig att jag mailade dem en fråga i lördags, så teoretiskt sett KUNDE det ju vara det de ringde om men det var inget jättebrådskande och dessutom något de borde behöva diskutera med en läkare först, och läkare (inbillar jag mig) släntrar väl in på jobbet nån gång framåt 8. Däremot är säkert embryologerna morgonpigga och har redan kollat våra ägg och sett att alla har dött - tänkte jag.
Drygt en timme senare ringer de tillbaka, och det gällde min mailfråga och inte äggen, vi ska alltså dit imorgon som planerat, tjohhoooooooo! (Om de inte ringer igen imorgon bitti kl 7.25 och säger att alla ägg har dött - man borde fasen få guldstjärna för att man inte bryter ihop totalt av det här!!)
EA
Se ovan!
Tror också maken din har rätt!
Min överstimulering blev bättre efter 5-6 dagar, men om man blir gravid kan det sitta i längre.
Telis
Jag frågade inte om huruvida alla ägg lever fortfarande men hon sa att vi var välkomna dit imorgon för att få tillbaka ägg (embryo om man ska vara petig). Ska jag våga lita på att det verkligen blir av imorgon menar du?
nennesjuttioåtta skrev 2010-03-15 09:20:48 följande:
Koko
Kom!