Godkväll!
Nu har hela familjen lagt sig utom jag som sitter med en kopp te. Någon måste kolla till conny när han har somnat och lägga på honom täcket. Han snurrar runt så mycket innan han somnar att det inte är någon idé med täcke förrän han sover.
Tidigt, jag vet, men vi är rätt trötta hela familjen för tillfället.
Lillebror hade dock en lysande natt inatt, matade bara 2 gånger, vilket är ungefär 4 gånger färre än normalt på sistone! Vågar dock inte hoppas på en trend.
Read after burning, den var det ju! Tack! Sååå skruvad historia, och såå skön rollfigur Pitten hade. Synd att han xxx mitt i bara (någon här kanske inte har sett den ännu?)!
Har ni sett Drowning Mona förresten? Även det en väldigt skruvad historia och rolig film. Om man har samma smak som jag vill säga.
PB - Jag skottade som sagt 1½ timme i förmiddags, och när jag påpekade för sambon att jag inte fått nån cred för det fick jag tillbaka "va, har du skottat?". Det visade sig att han också hade skottat när han kom hem, säkert ett par millimeter nysnö, och inte ens reflekterat över snövallarna som jag hade byggt...
nenne, var det du som frågade om kuratorn? Jag tycker hon är väldigt bra, hon ställer bra frågor och verkar dra riktiga slutsatser. Sen är jag nog inte så "svår", jag öppnar mig ju väldigt lätt och är bra på att (över-)analysera... Nu har vi träffats två gånger och pratat rätt allmänt, jag har fått "hemläxa" (öva på att be om hjälp t ex), och nästa gång ska vi prata mer specifikt om mina förväntningar på den här föräldraledigheten och hur det blev.
porchez - Skönt att ni fick en vecka med fint väder iaf! Vi hade helt osannolikt bra väder på teneriffa (på vintern på nordsidan är det troligare att det regnar i två veckor), men jag är inte brun för det. Dels måste jag ju hänga med lillebror en hel del och han får ju inte vara i solen, men dessutom blir jag inte brun. Trist helt klart!
vickan - Trist med föräldragruppen! Vet du vilka kläder som ska presenteras? Jag var på ett klädparty för Gangstar för ett tag sedan. Fina kläder men det blev fånigt, för det mesta fanns bara i några få storlekar, resten var slutsålt!
Nu är teet uppdrucket och jag borde nog krypa i säng jag med. I morgon är det båda-barnen-hemma-dag, så då ser ni nog inte röken av mig om jag får gissa.