Vi fortsätter blanda och ge
Hallå i tråden
Äntligen lugn och ro i casa Snigel - det var meningen att syrran med familj skulle bo här 1-2 dagar, men äldsta tjejen var inte frisk än och nu mådde min svåger dåligt också, så de åkte hemåt nyss. (Puh! Mina systerdöttrar är härliga, men när de är sjuka och gnälliga kan det bli lite för mycket för mina ovana öron. ) Min pappa hade kräkts hela natten och imorse sa maken att han kände sig lite konstig i magen... Vill INTEEEEEEE bli magsjuk nu!!! Känns just nu inte som en bra idé att jag umgåtts med dem ända sen i söndags...
Hej Hattis - kul att höra av dig men attans att det där plusset låter vänta på sig!
PB
Lycka till på VUL - hoppas du rapporterar in här sen!
Cicci
Skickar energifyllda kramar, usch vad jobbigt med sjuka barn! Betapred är tyvärr receptbelagt, i alla fall när jag kollade senast. (viskar: inboxa om du inte får tag på någon läkare som kan skriva receptet!)
Koko
Kul med bokade biljetter! Hoppas bussresan inte blir olidligt tråkig och lång bara. Försöker mana på vädergudarna att fixa lite kyla, vill att det ska finnas fin snö kvar när ni kommer... idag kom det först blötsnö, sen regn!
Vet ni vad? Vi fick brev från Falun idag........ (cliffhanger)