Vi fortsätter blanda och ge
Och om ett par veckor kommer förmodligen vi prata om skorv! Detta härliga ord - smaka på det: SKORV!
SKORVSKORVSKORVSKORV
Och om ett par veckor kommer förmodligen vi prata om skorv! Detta härliga ord - smaka på det: SKORV!
SKORVSKORVSKORVSKORV
Nej då snackar vi brunch! Vilka kommer: LAppis, Nenne, Koko, Cicci, Me, Myself & I = 5st. Fler?
Skorvdiplom till Nennelainen!
Nenne: borde kanske inte säga det här men what the heck - jag har mer och mer fått en känsla för att Pricken inte har ngn pick utan är en tjej. Men eftersom min intuition var lite missvisande vad gäller Trollet så måste jag veta: Har du några cravings?
Nej men skorvsången! "Du gula, du fina, du fjälliga Skorv ..."
Själv håller jag på och värmer upp inför fjällsemestern ... med detta t ex: www.jutis.se/kalender2009.asp
Snigelkram!
Vem är det förresten som har burken med bidrottninggelé? Nenne blev ju gravid! Så den funkar ju! Om burken finns kvar än kanske Snaily kan få den?
NU vågar jag mig inte utanför tullarna pga alla dessa skälmskt leende, nakna män som landsbygden uppenbarligen dräller av!
JA men den hade lite fördröjd effekt på henne. För mig räckte det att köpa den och titta på den