Vi fortsätter blanda och ge
Sept: usch hoppas att det inte är som du befarar, utan att symptomen bara tog en paus och kommer tillbaka! Du låter oväntat lugn...? Jag håller också tummarna för dig.
Nenne: jag mår som jag förtjänar Jag har haft det rätt jobbigt nu, hade ju BF förra måndagen så det har känts tungt som fan. Det är säkert svårt att förstå att jag sörjer min förlorade graviditet fortfarande (borde jag inte ha kommit över den vid det här laget?!) men jag gör det. Dessutom har jag i vanlig ordning gått händelserna i förväg och sörjt att jag/vi aldrig kommer att få ett barn till (det vet jag ju eg inte men det känns så). Kände idag att hade inte adoptionskön varit så lång och hopplös så hade jag gärna adopterat ett till! Pratade med grannen som har två adopterade (från Sydkorea tror jag) och hon den lilla var så söt med sina stora ögon och tryckte sig kärleksfullt intill sin pappa (hon ankom i oktober tror jag) - ååååhhh, vill ha en till! Men det är ju kört med adoption också... Dessutom har vi ju inte råd med det heller.