• snaily

Vi fortsätter blanda och ge

Lappis
    Positiva vibbar minsann? Brukar du (liksom AM) vara lite synsk? *hoppas*

• snaily

MSW
    Ganska bra faktiskt!
    Duktigt med avklarat köpstopp! Fast trist med elräkningen förstås...

• snaily

Muggles
    Härligt att höra att du känner dig lite bättre till mods, hoppas det fortsätter åt rätt håll!

BIM är väl idag egentligen men jag tror ju att progget kan skjuta upp tanten några dagar, det är väl lite därför jag inte vågar testa riktigt...

EA skulle väl vara borta onsdag-torsdag så borde kanske komma hem idag/ikväll? Hoppas spottingsarna försvunnit!

• snaily

Har i och för sig inte spanat efter tanten idag. *springer till toaletten*

• snaily

Muggles
    Jag gjorde ultraljud men ingreppet är väl detsamma oavsett - det var en piece of cake tyckte jag, kändes som lite mensvärk efteråt bara. Men har man någon förträngning eller stopp har jag hört att det kan göra mer ont.

• snaily

Muggles igen
    För jag antar du menar röntgen av äggledarna?

• snaily

Hörrni... om man testar på BIM-dagen (eller RD 9 efter långtidsodling) - hur starkt eller svagt bör egentligen teststrecket vara då????

• snaily

Lappis
    Vågar knappt tro det!
    Ganska svagt streck - inte otydligt men svagt. Men det betyder förstås att det är positivt?! Kolla - man blir helt knäpp i huvudet av det här! Kan inte ens tolka ett enkelt test! Eller snarare - vågar inte riktigt tro på det. Ska testa igen om ett par dagar.

• snaily

Ok, drar den långa historien också.
    Blev mer och mer nyfiken på att testa under dagens lopp - har de senaste dagarna haft någon slags vag obestämbar mensvärksvariant, men ändå inte känts som det brukar inför mens riktigt. Men det kan ju vara prog.effekt också. Brösten har börjat bli lite lite ömma senaste dagarna också. Till slut tog tålamodet alltså slut och jag testade direkt när maken kommit hem från jobbet. Vi satt en lång stund efteråt och bara stirrade klentroget på stickan.

• snaily

Det här känns helt sjukt! Nu kan vi bara hålla tummarna för att Ynglet vill stanna kvar där inne också!

Svar på tråden Vi fortsätter blanda och ge