Vi fortsätter blanda och ge
Även jag håller tummarna för att trollet står på huvudet!
Vilken känslomässig berg-och-dalbana du åker just nu muggles, men skönt att du landat lite sedan senaste besvikelsen. Kram! Tycker precis som PB att du har all rätt vilja skynda på processen om det går!
Och lilla snigeln, vad jag vill åka och krama dig just nu!! Tyckte förut att du repade dig lite väl snabbt, och det berodde kanske på att du omedvetet la locket på och att det bubblat upp nu? Bra isf att få ur dig det nu innan nästa försök, bryta ihop och gå vidare helt enkelt. 1000 kramar hur som helst.
Tack för alla kramar, de värmer verkligen!! Sitter med en stor mugg kaffe, båda barnen sover faktiskt (Lillebror ska äta senast om en timme!), och jag försöker njuta av det.
Vad kul din träningshelg låter, lappis! Har en kompis som hållit i ett pass på ett nike-convent för några år sedan (kanske fler som jag inte vet om), verkar så häftigt!
tinga - Tror (tyvärr) att jag kanske kommer behöva tips från dig när det gäller mat och lillebror. Han får såna kväljningar (klöks tror jag du brukar säga?) så fort han får in något som inte är helt flytande i munnen att han kräks nästan varje gång. Jag försöker sätta majskrokar och smörgåsrån i händerna på honom så att han ska vänja sig och har avbrutit smakportionerna. Jag ska fråga på bvc på torsdag också, men du är ju experten med stort E i frågan!