Inlägg från: BrudSommar2006 |Visa alla inlägg
  • BrudSommar2006

Vi fortsätter blanda och ge

Jag tycker inte att det är något att diskutera vad det gäller bekanta av motsatta könet som man redan hade när man träffades men av någon anledning kan det ibland vara lite svårare att göra nya bekantskaper av någon anledning. Svårt att gå ut och sätta sig att äta middag tillsammans typ. Fast vad det gäller andra föräldralediga kan jag inte se problemet!

• BrudSommar2006

Har varit i centrum idag och letat gul tröja till Iris, hon har specifikt pratat om att hon vill ha en gul. Hittade en My Little Pony-variant på Åhléns till sist, den får duga, nu har jag investerat i ett stort påskägg också och lagt i ett par tröjor och ett par byxor plus en näve glittriga armband att leka med. Iris älskar choklad men tycker i övrigt inte om godis än så länge, hoppas det varar ett tag till.

• BrudSommar2006

Mrs B, cyklade han trehjuling eller stor cykel med stödhjul? Funderar på vad Iris kan tänkas klara av i sommar.

• BrudSommar2006

Problemet är förresten inte att underhålla Iris utan att serva henne med blöjbyten, vattenflaskor och annat och hålla henne borta från trubbel, hon har blivit väldigt klåfingrig, medan man sitter fast och ammmar. Plus att hon ju sover så dåligt på natten sedan om hon bara suttit iframför tvn hela dagen.

• BrudSommar2006

PB, fira, fira!

Koko förresten, har inte ni en frysis kvar?

• BrudSommar2006

Telis, attans. Det kommer inte att bli någonting ledigt framöver på någon annan anledning tro? Astrid är för övrigt också ett kräkbarn.

• BrudSommar2006

Mrs B, Iris är säkert lång nog men innan vintern hade hon fortfarande en tendens att snedställa framhjulet så att den välte. Om hon inte lärt sig det kommer hon ju slå ihjäl sig på en vanlig cykel, trampor eller inte.

• BrudSommar2006

Vickan, jo du hade länkat till den?

• BrudSommar2006

EA, snälla, nu bara måste jag få se huset också, jag är galen i växter och vackra trädgårdar, snääälla?!

• BrudSommar2006

Tack EA. Vilken trädgård som sagt, de där människorna åker väl aldrig på semester, de är väl hemma och vattnar för det är det som får allt nyplanterat i vår trädgård att dö vartenda år, att vi inte är hemma och vattnar alltså.

AM, jag vet inte hur jag skulle klara mig utan dina FB-uppdateringar, jag älskar dem!

Svar på tråden Vi fortsätter blanda och ge