Puh - nu har jag läst allt ni skrivit och blivit helt trött i ögonen, så hoppas ni förlåter mitt bristfälliga engagemang. Det har förresten snöat ymnigt en stund och är alldeles vitt ute. Snart ska jag plåga Korven genom att tvångsmata honom med vätskeersättning stackarn, han ser så ynklig ut.
Nenne - FY så läskigt med "hålet"! Kom hit så jag får sy ihop dig genast!
Porchez - GRATTIS till lyckad intervju! Nu hålls tummarna.
PB - låter som din sambo har en riktig "man cold"!
Min man blir heller aldrig sjuk, tror han varit sjuk (som i sängliggande sjuk) en gång på 7 år, och då var det vinterkräksjuka.
Muggles - toppen med bra spermier, men förstår att ni har en del att grubbla på ang ivf eller ej... Jag måste bara flika in att jag mådde fysiskt bra trots alla hormoner och konstigheter, och när man väl satt igång karusellen så kändes det inte som en lika stor grej som det verkade innan... Det jobbigaste var förstås det misslyckade första försöket, och sen var ruvningen påfrestande fast min enda ruvning gick ju rätt bra får jag väl erkänna. Förresten, ni som inte har 13 mil enkel väg till ultraljudsläkaren och 30 mil till ivf-kliniken - vad väntar ni på!? (Våra ivf-försök har kostat en del bensinpengar kan man säga...) Skämt åsido, hoppas ni kommer fram till ett beslut som känns bra för er båda.
BS - Heja Iris, och heja din kommande trådstart!