Vi fortsätter blanda och ge
Parnassia - du kommer rådda två ungar helt strålande!!! Men så här med en liten skrutt som enda fokus, kan jag bli matt vid tanken på att hålla ordning på två tokar.. ujuj...
Parnassia - du kommer rådda två ungar helt strålande!!! Men så här med en liten skrutt som enda fokus, kan jag bli matt vid tanken på att hålla ordning på två tokar.. ujuj...
Parnassia - jag lånade en TENSapparat men använde den aldrig... är nog inte nån säker källa direkt...
*kramar*
Ore - nopp. Vi bor ju evigheters ifrån våra familjer. Och det är ju under arbetstid och jag kan inte riktigt med att få maken att vara hemma från jobbet för den här sakens skull. Hade varit annorlunda om det hade varit ett event på mitt nuvarande jobb, men det här är verkligen mer "underhållning" än nytta...
Parnassia - i väskan som min TENS-apparat låg, fanns det instruktionsteckningar på var man skulle sätta elektroderna. Det fanns olika varianter beroende på var det gör mest ont. Viktigt var att inte korsa sladdarna, för det kan bli dåligt för barnet.
Annars fanns det tre ställen att sätta elektoderna på. En på ryggen - typ långt ner i korsryggen. Och två på framsidan av magen.. har för mig... den ena varianten var att sätta dem vid ljumskarna har jag för mig. Men den andra minns jag inte.. Ore kanske har bättre info...
Parnassia - hm... japp jag kan bestämma mig i sista sekund... och det är klart.. hm... helt enkelt är det inte att fly lite diskret.. hm... Trollet och jag kommer att väcka viss uppståndelse.. tjaaa.. mycket å ena och å andra sidan... grubblar lite över min fostersyrra som tog med sin 20 dagar gamla son till makens och mitt bröllop.. men å andra sidan var vårt bröllop lite mer "tvingande" än fd kollegans disp... hm...
Parnassia - rotade lite på nätet... hittade inte så mycket i hastigheten...
www.prne.se/gravid.htm
www.holorgon.se/ForlossningmTENS.htm
Parnassia - nopp! ingen aning.. en grå liten väska låg den i...
Parnassia igen - Trollet tackar och bugar och ser framemot BAMSEportioner med mat!!!! *du är gullig du* KRAAAAM!
OCH idag har Trollet fått personnummer! Tänk, nu finns han på riktigt... *fnissar*
Till slut vann jag... Trollet och jag hade en diskussion om middagslur... det blev en lång sådan efter några omtag, blöjbyten och lite mat....
... så nu är jag helt nyvaken och dricker vrålstarkt kaffe.. fniss... råkade dra på lite väl...