Så tittar jag in med... Hej
Instämmer i det mesta jag hunnit läsa....men inte i allt
Vi har haft en jobbig period med dagis (jävla kärringar), magsjuka, och lill-Skorpan som inte har ätit på bra länge, men idag fick vi provsvaren och det var uvi som hon kan ha haft sedan i julas och som kan ha vandrat upp till njurarna!
Attans vad arg jag är på bvc som hela tiden hävdade att det bara var tänderna och inte urinvägsinfektion!
Tur att jag konbtaktade vårdcentralen och fick träffa en bra läkare (när jag berättade för bvc att jag hade varit hos läkare just där sa de att vårdcentralens läkare inte har koll och nej nej det är inte uvi...)
Ska bli små gött att få lämna meddelnade om vad lillan råkat ut för.
Sen har vi haft dödsfall i familjen med.
Det har hänt en massa jobbigt faktiskt.
Nåväl, det finns ju de som har det bra mycket värre än jag.
Jag har inte hunnit läsa ikapp, förlåt!
Har haft sms kontakt med BS förra helgen så jag vet att Astrid är dålig och Frullans roffe och lite så där.
Vänner - jag ringer dig!
Hur mår ni alla???
roligt att du börjat jobba frejjan, och att det funkar så bra för dig och er alla 3
Jag vill med ha 3 barn!
jag tycker det är skit mysigt hela vägen
Vet att alla inte har samma uppgattning om första tiden som jag, vilket är tråkigt. Sen är ju alla olika och har olika behov etc.
Victor är inne i en skön trotsålder nu, men det är faktiskt roligt att försöka vända allt och få det att funka Jäklar vad man besitter talang för en det ena än det andra
Skorpan kryper i 190 och käkar tidningspapper, grus och allt annat hon kommer åt, går runt bord och stolar och kastar ner allt på golvet när hon väl sitter i sin barnstol... intressant ålder, 9 månader. Sen pratar hon och gafflar på sitt språk, skit kul!
Om det blir brunch hakar gärna jag med lillan.
Ska ev resa iväg ett par dagar, men är nog hemma till söndagen om det blir då.
Lycka till alla ivf are
LITEN hoppas det går fint med förlossningen
Hoppas att Televinken mår bra!
Nu ska jag sova!
Puss o kram