Vi fortsätter blanda och ge
Gaaaah! Jag mailade precis makens exfru och frågade om vi ska ta en fördrink på fredag innan tjejmiddagen! Vilken reaktion får jag tro?
Gaaaah! Jag mailade precis makens exfru och frågade om vi ska ta en fördrink på fredag innan tjejmiddagen! Vilken reaktion får jag tro?
Hälsningar från PB:
"5 av 6 blev befruktade!!! Vidare granskning och återinförande imorgon kl 14 "
TJOHO!!! (min kommentar)
" till alla" från Passionsblomman!
Fortfarande inget svar från exet. Har väl hamnat i antingen det virtuella eller det mänskliga skräpfiltret. Det blir som det blir.
Hektor dricker sin välling ur esskas flaskor men med den plattare "Mam-nappen". Mam-ultivent-flaskorna (de färgglada i många delar) får honom att dricka för fort och nästan alltid kräkas upp allt igen vilket känns lite onödigt.
Korrekt, Tinga! Ultiventflaskorna är visserligen lättätna ur eftersom barnen inte behöver suga så mkt själva - men det egentliga problemet - tror jag - är att hålet (krysset) i nappen är för stort.
Fy sjutton - jag blir ett nervvrak av att sitta och vänta på det där mailet från exfrun. Måste stänga ner datorn ett tag tror jag. Good bajs!
Kryss för fullkornsvälling, stort nog för att sila elefanter med
Muggles: jag o exfrun är bjudna på samma tjejmiddag på fredag - och för att slippa ännu en fest där hon o jag står o trycker i varsin ände av rummet så har jag mailat henne och föreslagit en fördrink för att "bryta isen". Vi får se om hon svarar ...
Lappis: Vilket hus!!! (fast jag skulle nog inte vilja ha pool)
Vickan: eventuellt en liten fikadejt på tisdagen (6 april va)?