• viktualia

Vi fortsätter blanda och ge

Vännerfan skrev 2010-03-15 12:36:49 följande:
    Vickan, Fotsacken fäster man på sufflettens sidor. Det sitter väl straps på den? Men du behöver den bara om det blåser väldigt nu. Annars räcker det nog med att fästa upp locket till insatsens överdel i sufletten (på samma ställe) som vindskydd vid huvudet. Jag tror du kan vänta och ha fotsacken tills du gjort om vagnen till sittvagn.
    Aaaa strålande! Då har jag gjort rätt! Och anledningen till att jag vill använda den redan nu är att den ju så snyggt döljer den grymma ligginsatsen ( se bild på länk i tidigare inlägg ). Vagnen som sådan är mörkgrå och väldigt stilig.
  • viktualia

fniss.. inte varje dag man får grattis till vagnleverans.. men ni vet ju hur sur jag har varit... *kram tillbaka*

Jag begav mig genast ut på promenad. Strålande sol och inte så kallt, men ett väglag som måste kvalificera sig som uselt.. snorhalt, spårigt och slaskigt om vartannat...

Ore - sånt babygym har vi också.. IKEAs variant. Och du, som jag skrev för hundra sidor sedan så är du välkommen 26/3!

• viktualia
    Ore skrev 2010-03-15 15:26:50 följande:
    Just det ja, det lästa jag! Trevligt!!! Vi får höras litet mer om tid senare, men jag tänker mig strax efter lunch, ungefär Ska bli kul att se ditt lilla Troll IRL!
    åååå vad skoj!!! *studsar upp och ner* Alla trådisar jag träffat IRL har ju hittills varit supertrevliga så jag är övertygad om att du hör dit också!!!
  • viktualia

PB- hm.. inte vet jag.. men helt klart är han släkt med både mig och div andra släktingar.. familjen Prutt..

Fortfarande massa snö.. ingen krokus i sikte...

• viktualia

Fru E skrev 2010-03-15 18:36:19 följande:

Vickan-men vagntyget matchar våren såååååååå fint
    *asgarv* japp!!!

hm... borde nog skaffa amningskudde.. mina sittställningar är lite galna.. som nu framför datorn tex... hm.. kommer nog få ont i axlar och nacke annars...
  • viktualia

Skoter - är superskoj att köra trots att det är illa miljöstörande... Parnassia - minns du natten i Ä när vi fick köra skoter?!?!

Påsk - då ska jag hem och vara social i min hemstad.. hoppas bara att inte alla åker iväg på påskresor hit och dit...

Svar på tråden Vi fortsätter blanda och ge