Vi fortsätter blanda och ge
nenne - skriv vad som helst. Jag försöker komma till vett och sans igen. Maken försöker muntra upp mig och t o m frågat om vi ska titta på ett hus som jag har hittat.
nenne - skriv vad som helst. Jag försöker komma till vett och sans igen. Maken försöker muntra upp mig och t o m frågat om vi ska titta på ett hus som jag har hittat.
Men vad fasen ska vi med ett superstort hus till??!!! Nej, ska nog gå och värma upp min lunchlåda och inte förpesta tråden med mitt negg.
Tack pb ... har fått lite mat i magen och mår bättre.
Vi har ju tidigare tittat en del på stylade göteborgslägenheter här i tråden och jag tänkte nu visa något helt annat .. w4.objektdata.se/pregen/571/OBJ31216_1029983571/wp.htm
Fru E - tror man kan få lån och så ett bidrag på 40 000 från staten. Det kostar ca 250 000 att adoptera från Sydkorea - 40 000 men det är även det dyraste landet.
Jag har hittat ett annat hus men visst är det galet att man skickar in bilder där kläder ligger utspridda i hela rummet och ett kök med pinaler överallt?!
Ännu mera galet är att ett radhus i Nockeby som jag kikade på i förra veckan nu är uppe i 5,6 MSEK. För ett radhus!!!!
Fru E - på visningen??!! Det kanske är en ny trend som börjat som motsätter den där stylingen som varit ett bra tag.
Visst kan jag tycka det är för mycket när folk näst intill tömmer hela lägenheten och man lägger frukt här och där, blommor, levande ljus men vad fasen folk kan väl städa innan man visar upp sitt hem?
Om ni är intresserade för radhuset för 5,6 MSEK. www.alstens.se/ObjDesc.aspx&TYP=CMBoLgh
Snaily - tänk vilka olika detaljer man tittar på !