Vi fortsätter blanda och ge
Tinga - jag tycker den frågan är supersvår att svara på... visst rör sig Trollet men om det är kullerbyttor eller bara buffande = ingen aning....
Tinga - jag tycker den frågan är supersvår att svara på... visst rör sig Trollet men om det är kullerbyttor eller bara buffande = ingen aning....
ULet är f ö kl 14 så jag kommer hinna hänga här innan!
Men ni är otroligt gulliga som engagerar er!!!
*kramar tillbaka*
och inser att det är sovdags snart...
Godmorgon!
började dagen med att må illa. antar att det handlar om nervositet snarare än något annat. tröttsamt.
tröttsamt är också mängden snö som störtar ner från himlen... det är så mycket snö hos oss nu, att det inte finns någonstans att göra av den... SLUTA snöa är min önskan.... (och tackar särskilt för att jag insåg att det inte var läge att ta bilen till jobbet....)
Liten - usch! låter som att du har all anledning att vara ynklig.... själv är jag nog mest ynklig för att verkligheten kom ikapp mig. Sitter här och hoppas nästan på att slippa jobba - dvs jag har några få arbetsuppgifter som jag skulle kunna greja med hemifrån men just nu vill jag mest stoppa huvudet i sanden (hm.. snön är närmare)...
Jag är nog egentligen inte så rädd för själva ULet, det handlar nog mer om hela grejen. Idag är det 16 dagar till bf och återvändon är noll. Och min barnmorska är inte direkt sådan som man håller i när det svajjar....
Liten - oftast kan jag hålla i maken.. problemet är bara att min kunskapsnivå är typ 100 och han har bara hunnit till 65 än så länge.... han knappar in, men det är inte helt lätt. Och just nu sitter jag under en filt vid datorn och ynkar allt vad jag kan.. hm... dvs håller ett stadigt tag i händerna på er trådisar och hoppas att det hjälper...
.. och det gör det!!! KRAM tillbaka!!!
hm.... mår fortfarande lite småilla och de jobbgrejor jag skulle fixa nu på morgonen blev helt enkelt inte av... orkar inte vända upp och ner på världen för det... sova en stund till kanske är en bättre lösning?!
*vinkar*
Koko - jobbigt! *kram*
Nenne - känner igen det där med att huvudet är k*tare än underkroppen...
Telis - supermysiga BB-bilder!!!
Snaily - kram!!
Ego - la mig och sov en timme och genast blev humöret bättre. Vaknade nog för tidigt imorse och hann älta diverse alltför mycket... tänk att man är en sån stjärna på det!