Vi fortsätter blanda och ge
Det är hur jäkla blaskigt som helst ute ! Så AM ta det lugnt. Hur blev det, ska ni stanna utmed vägen?
Det är hur jäkla blaskigt som helst ute ! Så AM ta det lugnt. Hur blev det, ska ni stanna utmed vägen?
Måste bara få delge en underbar nyhet som jag satt och grät över i förra veckan. En av de bloggar jag följer, först genom IVFer och sen genom adoptionskurser etc har äntligen fått ett litet barn ... ett fosterbarn.
eludie.blogspot.com
Snart dags för bulle och te och om 4 timmar 7 rätter !
Gick alla och för att fika?!
nenne - den och några andra försöker jag läsa lite då och då. Det var så oerhört starkt i förr veckan när jag öppnade den (hade inte varit inne på länge) och förstod att de fått barnbesked. Vilken lycka (grät)!
nenne - mysigt med hångel. Har precis varit ute och fått min hångeldos med maken . Tyvärr blir det inte mer än så just nu (pga röda faran).
Telis - tänker ta med mig menyerna (mat + vin). Minns att jag skrev en resumé i resetråden efter vårt besök på Operakällaren och det blev bara suddigare och suddigare ju längre ned på menyn jag kom ... m a o jag minns de första rätterna så tydligt i smak och sensation men sen då ...??!!
Och vilken liten parvel de fick! Kunde inte låta bli och tänka på dem efter Ore's inlägg om mamman som lämnade sitt barn på bb.
Absolut AM, det fixar vi?!!! Tror faktiskt det bara skulle vara så här pass varmt i helgen, i nästa vecka blir det kyla igen.
AM - instämmer! och sen kan jag inte låta bli att åter igen tillägga att det sker allt för lite adoptioner i Sverige! Vilket även också tryggar för barnets framtid.