• viktualia

Vi fortsätter blanda och ge

EA - kan inte påminna mig att jag kände några symptom innan jag plussade.. och geggiga flytningar har jag alltid haft... innan, under och efter graviditeten... så jag håller ALLA tummar och annat ett bra tag till!!!

Snaily - hu vad jobbigt att vara sjuk!! *kram*

Ego - grubblar för tusende gången över om jag ska handla div prylar på nätet eller vänta tills jag kommer till nån större stad och köpa dem då. Här i hålan har jag tex inte hittat några napphållare - har ni nåt tips på nån "innerstadsaffär" som kan ha sånt?

• viktualia

EA - *kramar om länge* JAG tror att ni lyckas den här gången! Tills motsatsen är bevisad. Kram igen!

Hålans ica är på väg att bli maxi men är inte färdig än... så nopp inte... Det kanske finns på Coop.. hm.... men dit är det inte promenadavstånd...

• viktualia

jag förstår verkligen ert nojjande om när det är läge att testa.. själv var jag i sitsen att dag 28 var midsommarafton och jag ville dricka sprit - alltså testade jag inte förrän på söndagen dvs dag 30. Det är olika.. helt enkelt...

Snaily - *skickar över krya på dig-piller*

• viktualia

Parnassia - jaaa det är ju snart påsk.. nojjar lite åt dig.. men du! ring och skrik i luren om verkligheten blir för hemsk!

Liten - det där lät rotigt! *skickar över lite energi*

Ego - dags att gå och ta över skrikTrollet från maken... ibland är det svårt att veta varför unge herrn skriker... får väl gissa på allmän trötthet...

*godnatt på er*

• viktualia

Förresten!!!!!!!!

Nenne - grattis till inlägg 8000!! heja oss!!

BS - usch! Stackars Iris!!! *kram*

• viktualia

Vänner - TACK för sms och GRAAAAAATTIS till sonen!!

Snorkis - bajsproblem har jag också. Äter en massa katrinplommon och dricker en massa kaffe.. I mitt fall beror det hela troligen på järntabletterna som jag fortfarande äter. De är dock slut om några dagar och då tänkte jag lägga ner. Och hoppas på att magen blir vettig igen...

Ego - fnissar högt för mig själv. Ammar just nu och stackars Trollet fick sig en mjölkdusch i ansiktet innan han började äta.. såg rätt roligt ut..

Annars är solen tillbaka och jag siktar på promenad idag!

Freijs - *vinkar*

• viktualia

nu ringde chefen.. jag skulle ju in på lönesamtal på torsdag.. men då visade det sig att mina favvokollegor är på tjänsteresa på torsdag och de blev ledsna när de skulle missa mig... *goingarna* Så nu blir det inte förrän på tisdag nästa vecka istället.

Effekten är att den här veckans mest efterlängtade heldagsutflykt flög till nästa och att det är lite för lite action för min smak....Veckans enda sociala bokning är besök av Ore på fredag - vilket ska bli superskoj!!

Vad tror ni om att ta med sig Trollet till IKEA/köpcentrum på torsdag fm? Han fyller 5 veckor den dagen. Men en förmiddag/lunchtid är det väl inte jättemycket folk på sådana ställen?!?

• viktualia

AM- hm.. löneutbetalningdag är kanske inte optimerat.. hm.. men då är det troligen lugnare dagen innan...

... och om jag går på BS linje med att sprita händerna så kan det nog funka...

.. vådan av att inte vara nöjd med mamma-barnkonkongen... OCH ha himla långt till nära och kära...*muttrar*

• viktualia
    BrudSommar2006 skrev 2010-03-22 11:55:36 följande:
    Iris skakar stackarn, nån slags frossa kanske.
    Stackars liten!!! *kram till Iris*
Svar på tråden Vi fortsätter blanda och ge