Vi fortsätter blanda och ge
lappis
mäh, ni måste ju ha med mig för VEM skulle misstänka a pregnant woman?!?! Jag är den perfekta medbrottslingen!
lappis
mäh, ni måste ju ha med mig för VEM skulle misstänka a pregnant woman?!?! Jag är den perfekta medbrottslingen!
lappis
just det, någon ska ju köra flyktbilen. Jag står utanför varuutlämningen med motorn igång!
nä, svart hår på mig var ingen höjdare... Mörkbrunt funkar om det är rött i. Men det är så himla skönt att inte behöva färga hela tiden, för det ser ju råttfärgat ut när det växer ut. Däremot är det ju inte lika glansigt längre eftersom toning glansar till det. Men, men.
usch, stackars barn!
AM
Har ni bestämt resrutt nu då?
FruE
ojojoj 3 ovitrellesprutor?!? De som var tjocka som strumpstickor!!!
telis
aahaa du fick prova Fragmin! Nu vid ÄD eller i Falun? Staffan ville ju testa den på mig tills han hörde att jag fick blåmärken så lätt.
AM
Rätt!
Men för att lugna dig, vi har inte sett älg på den vägen sen... 1999 kanske? Och då åker vi ju ett antal gånger per år (båda vägarna). Men man bör ju vara uppmärksam för det. Det är ju så mycket snö i skogen nu också så de kanske håller sig på vägarna för att slippa pulsa.
Fru E
Nej då, jag bara mindes min första ovitrelle *suckar nostalgiskt* när huden sa plopp och jag inte var beredd på att den var tjockare än Puregonpennan. Det komemr gå så bra så!
Jag tror de använder Fragmin i Falun också om man fått många missfall, det var därför Staffan frågade mig (fast jag hade ju bara fått ett)
telis
Som en liten smurf, skulle jag tro! Jag fick ju blåmärken av Puregonet också.