Vi fortsätter blanda och ge
Hurra för magsprattel, Start September! Nu blev jag riktigt glad för din skull! Kram
Hurra för magsprattel, Start September! Nu blev jag riktigt glad för din skull! Kram
Telis igen: ja skönt att Televinken mår bättre - alltid läskigt med de där första sprutorna. På vår BVC säger de till om att ge alvedon precis innan. Olika bud hela tiden.
Min make hävdar att dyrt är bra, så var inte alltför ledsen! Bjud och köp!
Tjoho - nu har jag sökt ett jobb, lite outannonserat, tips fr maken. Få se hur det går.
Ingen aning om just det jobbet är JOBBET ... Men det är ett jobb och jag är jobbbsugen ... (Kommunikatonsbyrå, låter kul)
Vill hu ha kolhydratfria ...?
När jag bakar bullar så gör jag det med recept på mjölpåsen, samt dubblerar eller tredubblar fyllningmängden och ökar kanel/kardemummamängden ytterligare ...
JAg tycker Televinkens vagn är jättefin och verkar SÅ bra. Skulle jag köpa ny till en bebis så skulle den definitivt ligga på topplistan. Vilka vagnar ska ni titta på Nenne? Eller ni vet kanske inte än, innan ni varit i affären ... Dumma jag!
Men Nenne: hade inte Emmaljungan även en "sittdel" som man kan fälla ner och ha en hård/eller mjuklift i?
Det sitter inte fast så säkert på kundvagnen *påpekar en AM som knappt hunnit med att läsa ikapp*
Fru E skrev 2010-04-15 16:51:12 följande: