Vi fortsätter blanda och ge
Nu ska jag lägga mig i horisontalläge igen för jag känner mig helt matt...
Tittar in igen senare för att kolla Vickans läge!
Nu ska jag lägga mig i horisontalläge igen för jag känner mig helt matt...
Tittar in igen senare för att kolla Vickans läge!
Ah!! GRATTIS VICKAN!!!
Ser att trollet kommit MEN att vi här i tråden står ganska ovetandes om detaljer.
Telis,
jag har mailat dig!
Nenne!!!!!
TACK!!!!!!!
Haha vilken överraskning!
FAST du kunde väl ha väntat med att skicak det sisådär ett par 3-4 månader eller så.
Så slapp jag känna mig som värsta slackern......
Men nejdå, här skulle det tydligen bevisas att du är såååå PÅ ALERTEN och säkert cyklade på din rejsercykel med snöplogsanordningar på framhjulet till posten och postade...! Allt i Super-G-speed...!
Men TACK! igen!
och hm, nu MÅSTE jag ju helt enkelt prova att baka smelor. Jag kommer helt enkelt inte undan...
Nu ska jag fixa lite te igen.
Den här jädrans förkylningnen eller vad det nu är, vil inte ge sig.
Fast idag fick Lillskruttan vara på dagis igen! JIPPIE!!
Igår gick ju maken med henne till läkaren och efter att ha undersökt henne sa hon att det iNTE VAR pink eye!!! Jippie! Utan bara så att hon är förkyld och därmed kommer det ut guck i hennes tårkanaler men det är inte fråga om ngn inflammation. EXAKT vad vi trott hela tiden! haha!
Hon skrev t o m ett brev som vi kunde ta med till dagis ang detta så idag får jag minsann VILA hemma! Jippie!!!!!
fast det ska tilläggas att maken var super som tog henne till zoot på flrmiddagen för att jag skulle få vila. Och då sov jag i nästan 3 timmar. Helt slut. Men på em så tog jag henne för maken var tvungen att gå till jobbet ett tag. Det gick bra, men man blir verkligen slut och när man är sjuk har man liksom ingen buffert. Så jag lyckades bli skitförbannad på henne också. Vilket slutade med att hon grät och kände mig usel.... men jag sa förlåt och vi blev sams och det gick bra till slut.
Men natten var lite hallaballoo eftersom hon vägrade äta middag och sedan såklart vaknade för hon var hungrig. Dessutom helt täppt samt hosta. Så det blev lite mjölk, nezeril och bjölbyte. Men sedan somnade hon om som tur var.
Nenne,
med tanke på att Lipton ÄLSKAR bröd så kan han alltid få smaka på semlan. Då lär han bli glad! Så på så vis får ju han sitt han emd.
Tazo bryr sig nog inte. Ev vill han slicka grädde. Och det går ju bar det med.
Nu känns det mer som om jag har något som är på gång i bröstet. Men hosta kan jag inte än. Det är nog inte tillräckligt "moget" än. Haha sorry för detaljera!!
Nej det var skönt!
och det bsäta av allt vara tt VI HADE RÄTT!!!
haha! Finns det ngn skönare känsla än när man får rätt?!?!?!????!??
Fast nu ska jag nog tippa omkull mig lite.
Känner att jag måste vila.
Helt galet men jag känner mig som en gammal trött 85-åring där ALLT jag gör är jobbigt och jag blir helt matt!!!
Hehehe!!!!'
tror kardemumman är det lilla problemet!!!
Det stora är att jag är rätt usel på att baka.....
Hm, det märktes väl även här med tanke på att det tog oss nästan 2 år innan vi lyckades med en "bulle i ugnen" också...
Naaaaaääääääeeee....
Det DÄR var bara fööör dumt! Arne Hegerfors-klass....
Well, jag kan skylla på att jag 'är sjuk!!!!!! Och att min hjärna på grund av detta inte fungerar så bra...