god morgon!
ang mästarnas mästare, fy vad tråkigt att Holm åkte ut. Mest för att Tomas Johansson och Sjöberg är de som kommit sist i nästan varenda tävling och så får de vara kvar för att de tar ett plastsvärd fortast. Heja Louise Karlsson!
f ö
är jag inte den som kastar mig över bebisar, snusar på dem och har längtat tokmycket efter barn. Men så blev det ju som det blev ? att jag inte fick välja. Vilket säkert var nyttigt för mig, annars hade jag säkert tyckt att det var ganska tråkigt att vara gravid och undrar vad fuzzet var om för jag mår som vanligt och det är ju inte jobbigt alls, förutom att det inte är särskilt skönt med foglossning. Men nu vet jag ju, det här kanske är enda gången. Jag får aldrig den här dagen som gravid åter och jag har verkligen kämpat som fan för att komma hit och skulle jag inte vara tacksam för det så skulle jag fan skämmas och hoppas att någon gav mig en käftsmäll.
Jag är oändligt tacksam över att få vara gravid. Om det beror på den ofrivilliga barnlösheten eller att jag är kåt, glad och tacksam av naturen låter jag vara osagt.
Det var inte meningen att klämma upp "passa på och njuuuut" i fejjan på någon som inte vill höra det. Lika lite som man vill höra slappna aaaav, kanske? Men Vickan verkar ju fått en bebis som äter när han ska, som han ska, sover när han ska, amning som funkar felfritt.. så då är det väl ändå läge att njuta och vara tacksam att allt gått så bra? Fast jag förstår att du undrar vad som komma ska näst, men just nu så verkar det ju toppen!
Jag känner att hur jag än skriver så kommer det ut fel, så jag släpper det här nu. Hur som helst, blir det inte som man hoppas och det strular så förstår jag att man inte spritter omkring i ett lyckorus.
EGO
Men jösses, igår hade vi sex. På en TISDAG! Va?!?! Ska helgnöjet sprida ut sig över veckan, eller var det en engångsföreteelse? Den som lever får se. Idag ? provtagning hos BM på mitt ferritin.
Snorkis
Gött att allt såg bra ut och grattis till tjejen!!!
hörrni, hur är det med Frejis?!?!?!? Nu var det riktigt länge sen hon var här?!