Vi fortsätter blanda och ge
Ea, här med!
Ea, här med!
*sätter upp nytt mål: att ta nummer 11000 istället...*
Lappis, senaste tråden före denna landade på 10238 inlägg. Vad är trådrekordet? vet någon av er gamla rävar det?
Dåså! *kavlar upp ärmarna*
Då har vi ju lite att bita i de dagar vi har på oss...
MSW, vår tomt är ca 1800 m2.
Hahha! Ja det kan jag ju säga, att lägger jag mig och solar naken på de här tomten, då har vi etablerat bysnacket för några år framöver och dessutom skaffat oss en rejäl stämpel som Exhibitionistiska Stockholmsgalningar för tid och evighet!
Framsidan huset gör mig inget, den tycker jag typ SKA få synas när man har ett sådant här hus. Men på den sidan där altanen är och vi ska sitta och äta vill jag gärna skärma av, så det inte känns som att folk ska ramla in i trädgården. Dessutom vill jag göra en liten köksträdgård melan planket och altanen och då blir läget extra skyddat och som ett eget "rum" med ett plank och lite klätterväxter.
Att man från andra sidan ån ser över till oss gör mig egentligen heller inget, för det är på såpass avstånd, men jag ska ordna med små hörnor i trädgården där man kan vara ifred liksom. Allt är inte utsikt. En del insikt kan vara gött. Att liksom gå IN i trädgården på vissa ställen och inte bara ut i den.
Sedan ska jag fixa lite på balkongen, för även om den är i rakt söderläge rätt ut mot huvudgatan, så är det uppe på den man kommer att kunna ligga näck ifall den andan faller på. Jag ska bara säkra lite hur mycket man ser mellan staketspjälorna...