Vi fortsätter blanda och ge
Lappis-ahhhh attans känns konstigt att lystra till Fru E
Lappis-ahhhh attans känns konstigt att lystra till Fru E
Nenne-remissen har varit hos kliniken och vänt men skulle tydligen först godkännas av det här överhuvudet formellt och sedan tillbaka till kliniken = ineffektivt! Men sköterskan trodde i mitten av februari
Nenne igen- jag slutade med akun i september och effekten ska hålla i sig i 6 månader ungefär och det är det i maj......men har ingen lust att vänta
Nenne, Lappis-japp så sa han jag började ju i juni och gick 12 ggr och sedan ytterligare ett par gånger i augusti-september eftersom han var i Kina i 6 veckor
Väntan är hyfsat ok eftersom man väntar på tanten varje månad, värst tycker jag är ovissheten OM det kommer att fungera
Så husvisning bokad på söndag och tydligen var det MÅNGA intressenter vilket antagligen beror på stort hus och billigt men men
Ja gasräkningen under januari - februari lär inte bli så munter...pengar som man kunde ha renoverat för
Parnassia-nytt hus som kom ut i helgen, dödsbo, billigt, bra läge och det mesta vi vill ha
PB-när vi flyttade in hade de andra ägarna stängt av gaspannan på on/off knappen och vi tänkte inte på att sätta på den och undrade över varför elementen var varma men vattnet kallt
Parnassia-ja nackdelen är väl att alla andra tycker det är billigt med
Nenne-maken är precis som dig med mattider, han kan lätt glömma att äta på nästan hela dagen om han jobbar intensivt
Nenne-du är inte ensam