Oj vad ni skriver när man är borta.
Har bestämt att jag gör mina sista 2 dagar på jobbet, sen får det vara. Är dock inte mer motiverad att jobba för det. Säkert spelar dålig sömn, ont i magen och lätt illamående in.
Hoppas att alla barn får en bra ätardag idag! Mindre hade sin igår, och då mår mamma o pappa bra. Men det kanske berodde på att det var "klassisk" mat på schemat: spaghetti o köttfärssås och sen pannkakor. Man får flirta någon gång i veckan i alla fall - annars har vi börjat laga vad vi vill ha så får hon äta eller låta bli.
Frukost - bara välling innan vi drar till dagmamman. Det kanske blir annorlunda under året vi är hemma nu. Hoppas på lite mer tid för frukostmat då.
Trevlig resa Cicci - var det idag ni skulle åka? Ska se om jag hittar mina mattips som jag skrev för något år sen. Fast de gällde ju en frisk Mindre utan tand- och uvi-problem. Krya på skorp-läppen och tänderna!
koko - hoppas conny kryar på handen oxå.
Det var så mycket att kommentera...glömmer
Jo - Muffinstönt - ett långsamt men billigt sätt att skaffa sig Photoshop är att anmäla sig till photoshop-kursen som Högskolan i Jönköping har. Då får man köpa till studentpris. Fortfarande några tusenlappar, men inte som fullpris. Vet förstås inte om de har kursen till hösten, och så får du ju i så fall vänta tills dess, om du kommer in. Jättebra kurs i alla fall.