Vi fortsätter blanda och ge
Koko, jag håller med om gatsopamaskinen! OCH när den kört förbi så kan det faktiskt gärna regna en skvätt dagen efter, för då dammas allt av så käckt och det blir fräscht.
Nu har jag kånkat hem en kasse full av diverse tvättmedel, WC-block, spolglans till diskmaskinen och annat i den vägen. Jäsdrar vad dyrt det blir!
Åsså köpte jag Rinblommor och Slingerkrasse som jag tänker så när jag väl rensat mig igenom rabatt-helskottat.
Före-efter har du ju rätt i Koko! Det ska jag genast fota. Fast ppå äppelträdet, lindarna och häcken är det redan försent. Men det finns nog nån bild sedan förut...
Lappis, det är det som är så trist den här säsongen-det kommer inte att bli så fint. Nu har vi tex kapat ner ena halvan av häcken och det väldigt rejält. Med påföljden att vi nu verkligen har FULL insyn och vara några stackars stumpar som vi hoppas ska sätta nya skott och om ett par år ha bildat en finare häck än den som stod här. Och de träd där man går loss och sågar ner rejält ser ju rätt fula ut innna det vuxit ut nytt. Och rabatten, den blir ju helt kal...ja du fattar. Och jag har då ingen lust att handla växter för att plantera i en rabatt som jag småningom tänker ta bort helt. Alltså blir det nu sommarblommor i år.