Vi fortsätter blanda och ge
Porchez - hm... jag som behöver shoppingssällskap borde alltså stormat till den storstan idag.. hm.... fniss...
HEJA dig!
Porchez - hm... jag som behöver shoppingssällskap borde alltså stormat till den storstan idag.. hm.... fniss...
HEJA dig!
Snaily - stackars Korven!!!
Hattis - *stödkramar*
Porchez - låter bra att du tänker kräva löneförhöjning! heja heja!!
MrsB - oj! Bärselen har du ju inte sålt.. fniss.. vi får väl komma överens om ett pris.
- rörigt med maken på resande fot...
Lappis - mingel i delikatessaffär låter mysigt och ganska avslappnat.. Och himla najs att slippa styra upp allt hemma. och man FÅR nojja om festplanering... också!
Snaliy - Middagstips - pestoöverbakad lax och pasta
Vickan och Daniel och brudöverlämning = BUUUUUUUUUUUUUUUU! usch!!!
Parnassia - nyss nämnda laxrätt går att fixa i förväg och bara värma på. Går att göra i långpanna!
Telis -. inflyttningsdatum i deklarationen.. kan väl inte vara så tjorvigt?!? vem 17 kan kolla det liksom? dra till med nåt lämpligt!
Ego - tjoooohooo! Har hittat en mammakompis via FL och de har just flyttat till ett hus tre kvarter från mig! Var där och fikade nyss och hon var verkligen supertrevlig! *joddlar*
Ore - har din och min gemensamma bekant fått barn än? tänkte på henne när jag promenerade i de krokarna häromdagen
.... såg faktiskt Nature Baby på Coop Forum i Uppsala.. men köpte inga... ekoblöjor är de i alla fall..
Östermalmshallen - vrålcool idé!!!
ang födelsedagspartaj - ska på 30 årsfest i maj och är väldigt nöjd över att det är kuvertavgift och därmed slipper man presentjakten... och festföremålet slipper onödiga presenter...
när jag fyllde 30 bad jag folket ge pengar till bistånd... men kuvertavgift är ju ett annat sätt att slippa onödiga prylar...
Telis - japp sociala myndigheter gör en utredning om det finns någon person som står barnet nära och som "enkelt" kan ta hand om barnet (typ moster/faster/liknande). Barnets ålder avgör om mor/farföräldrar kan komma ifråga (ju äldre barn desto mer ok typ). Finns inga lämpliga personer så blir det fosterplacering/adoption. Men jag håller med Nenne!
Ang nåt skojigare - min klänningsjakt.. den här kanske vore något.. hmmm.. www.halens.se/Product/048550&sortDirection=Ascending&filter=aW52ZW50b3J5PUZhbHNl&mid=103&oc=036 men hm.. jag vill ju "klämma" på den... hm.. muttrar över att bo i en håla och grubblar över om jag inte kan få med mig nån kompis som sällskap på stan i någon av mina närbelägna städer....