Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

Vi fortsätter blanda och ge

Oms, först och främst : KUL att se dig!

Och sedan: STYRKEKRAMAR! om det någonsin varit befogat med just styrkeramar så är det i lägen som det du beskriver. SKITjobbigt!

Jag måste bara invända mot det där med pojkar. Det där tror jag verkligen är en myt. Det är personer det är fråga om. Min syrra har varit i helvetet när det gäller hennes nu 16-årige son. Dottern, som nyss fyllde 18 har haft sin frigörelse hon med, men den har varit som en krusning på vattenytan mot pojkens.
    Det har varit riktigt rejält åt helskotta, med polis, socialen och gud vet allt. Och ä är det inte över.

När syrran och jag vr i samma ålder var det henne det stoarmade runt, och mig och vad jag hade inom mig märktes knappt, då det alltid var 100% rock´n roll runt henne...

Jag hoppas ni har stunder då ni kan mötas mitt i allt!
    Och att du har någon som du kan ventilera med och få stöttning av! Kram igen!

• passionsblomman

Nej för tusan, usch vad jobbigt DET skulle bli...då måste jag ju hålla lite kol på vad jag önskar här i världen!

Men jag blev ruskigt nyfiken på båten-eller fartyget kanske det ska heta.

fru AM skrev 2010-04-20 15:56:32 följande:

Sorry PB. Missade helt det! Naturligtvis! Din önskan, min lag!
  • passionsblomman

Just precis!

nennesjuttioåtta skrev 2010-04-20 16:43:07 följande:
    Aminboxa mig med! Jag tror iofs aldrig att vi skulle ha råd men det såg så fint ut och drömma är gratis.
  • passionsblomman

Vad spännande med jobbvibbar både Porchez och AM!
    Lycka till!!!

Mugglan, jag förstår mycket väl att ivf-beslut inte känns självklart. Det var det verkligen inte för oss heller-som väl har märkts...Hoppas du får känna att du landar i dina funderingar och känslor. det är så jobbigt att "å ena sidan å andra sidan"

AM, den där båten sitter min sambo och jag här och drömmer om idag. Det kan behövas, för vi är dyngförkylda båda två och dagen är helt ruggig. Tänk att istället sitta där med en drink och bara finnas! {#lang_emotions_cheers}
    Jaha, nu blev det ett mellanrum där, för annars fick inte drinken plats tydligen...

• passionsblomman

Hm, jag vet inte om jag bara är gammal och halvblind eller om det är min dator som är det. Båda iofs, men ändå, jag tycker inte jag riktigt ser hur vissa smileysar egentligen ser ut.

Svar på tråden Vi fortsätter blanda och ge