nenne - vilken skit att du både tog taxi och missade tåget. Jag tänkte faktiskt på det när vi satt där ... hmmm.. borde inte nenne bege sig iväg snart men du verkade så lugn så jag släppte tanken och trodde jag mindes fel tid.
Vi tog t-banan ut till förorten och promenerade till huset. Maken och jag kom fram till att vi lika gärna kunde promenera där som utmed Norr Mälarstrand ... fast Norr Mälarstrand är fasiken så mycket vackrare än att gå utmed den hårt trafikerade Magelungsvägen. Konstaterade innan vi gått in i huset att nej tack, inget för oss. Det var verkligen ingen tomt alls och altanen de har måste man gå upp för en trappa för att nå ... sorry, jag ser fram emot en uteplats som man lätt kan nå genom köksdörren så man kan sitta ute och äta ljumna sommarkvällar. Sen var det inte lika tjusigt och fint inuti som på bilderna. Konstiga möbler stod där (jag vet, vi skulle inte köpa möblerna). Det som jag gillade bäst var tvättstugan och bastudelen. Superstor bastu och snygg tvättstuga. Men nej, tack där ska vi inte bo.