Vink vink! Attans vad stressigt det är att vara hemma... Även utan bebis.
Vickan - heja heja - hoppas att det kommer igång inatt! Sprattlar trollet fortfarande eller är det för trångt?
BS - låter bra med flera kostymer att välja på. Jag gissar att katten går hem.
Tinga - skoj med matframgångar. Och lycka till med kuren framöver!
Idrottande - tillhör inte de som tar i så de spyr - men däremot kan jag ta i så jag får ångest över att inte lyckas så bra som jag vill, och det kan utlösa astmaliknande symptom. Skitmysko och pinsamt. Har genom spinningen lärt mig kontrollera det hyfsat, och säkert blivit starkare mentalt med.
Förstår heltklart varför mental träning är viktig på toppnivå!
koko - jag fick först inte beställa box heller - men skrev o klagade på att det inte gick. De återkom med att man får göra så med barn två, sen tog de bort spärren och det var bara att beställa ny box. Fast vad jag minns var den innehållsrikare förra gången. Nu var det mest en blöjhink, blöjor, intimtvål och reklam. en napp också förresten.
Idag shoppade jag bärsjal som vi väl får öva lite på. Dyrt attans! Fick godkänt hos BM också, hjärslag på 130/min och rörligt huvud. Spännande att se vad och när det blir. Mindre börjar undra när bebisen ska komma ut. Om några dagar skulle jag hoppas, men det är ju längre kvar egentligen.
Telis - vad jag hört och minns är det vanligt att bebisar gnäller hela dagen när mamma är hemma, inget duger, för att sen bli helnöjda när pappan kommer hem med ny och fräsch attityd, doft etc. Fast det underlättar ju inte såå mycket att veta när man står där med gaphalsen.
Telis igen - ha det så skönt hos frisören imorgon. Jag hoppas får njuta en egen stund där i alla fall. Funderar på hur jag ska belöna mina underbara föräldrar som ställt upp så mycket på sista tiden. Mamma kommer imorgon med då maken ställt till schemat för sig.
Nu - dags att tillverka en semla och se på nåt tv-relaterat. Trevlig kväll från tröttmössan!