Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

Vi fortsätter blanda och ge

Å nu är det en kanadensare Chang (?) som kör.
    Åjag hoppas det går bra för honom för han verkade så himla gullig och sympatisk i intevjun. och att få göra bra ifrån sig på hemmaplan i ett OS måste vara storslaget!

Hoppas

• sweetstreet

Fast resten var helt otroligt bra!!!
    och han är bara 19!!!!

• sweetstreet

Ahm nu ser ajg Patrick Chan heter han ju! kanadensaren.

• sweetstreet

äsch nu ska jag sluta spamma tråden.Vill bara säga till EA (jag mins inte ditt nya nick.... ) att jag är jätteglad för att ni ska påbörja IVF snart!!

Och Snaily det är bara kul att se dina roliga gubbar!!!

• sweetstreet

Vickan!!
    vad KUL att höra från dig och underbart att allt verkar så bra!

Porchez,
    hoppas att begravningen går bra. Jag har själv varit på två begravningar av nära och kära. Först min pappa som dog när jag var väldigt ung. Frn den begravningen minns jag inte så mycket faktiskt. Men jag minns att det kändes otroligt bra att så många kom och stöttade oss. Det blev på ngt vis en gemenskap och en tröst.
    Den andra var min svärfar. Det var för ca 5 år sedan. Det kändes på samma vis då just detta att så många kom för tt ta farväl. En tröst mitt i den stora sorgen. På min svärfars begravning höll jag dessutom tal. Rätt nervöst först men det kändes väldigt bra sedan.
    Kram!!

• sweetstreet

haha, inte förrän jag gick in här och läste insåg jag vem som hade namnsdag....!
    Sådant har vi helt glömt bort här borta.... Vi har ju ingen svensk kalender. Visserligen firade jag aldrig namnsdagar i Sverige heller, men hade ofta koll på datumen iallafall...

Jag mår tyvärr fortfarande skräp!!!
    FATTAR inte att den inte vill ge med sig! Min hals gör svinont och känns sååå svullen!!!!!!!!! Mitt bröst känns som om det växer något där. Alltså inte på titsen då ! Utan INUTI ifall någon funderade...
    Om det fortsätter såhär lär det säkert bli värsta skrällhostan såsmåningo. Men jag önskar faktiskt den kom nu. Dför allt känns bättre om saker och ting verkligen bryter ut. Nu mår jag mest bara piss och pest och senapsgas....

• sweetstreet

ja just det PB!!
    hur gick det med pjäxor och skidor??????

• sweetstreet

Telis,
    hoppas lilla televinken snart hämtar sig!
    och du med!

Svar på tråden Vi fortsätter blanda och ge