Vi fortsätter blanda och ge
fru AM skrev 2010-02-02 16:10:07 följande:
fru AM skrev 2010-02-02 16:10:07 följande:
Ah, av en slump hamnade jag på sidan där du skrev om detta Lappis så nu vet jag...
Dags att supporta vidare...
hej vet ni vad...
det är...
freeeeeeeeeeeeeeeedaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag!
Nenne: har du foglossning?!
PB: såg dina bilder på huset - vilken lantdröm! Och jag hade föreställt mig dig ung 30kg tyngre efter det du har skrivit om dig själv...
Jag har inte hunnit läsa ikapp - har det hänt ngt speciellt?
*findans!*
Jag kör lite Miles Davies på datorn här för FREDAGsstämningen
Heeeeeeeeeeeeeeeeeej Lappis! Hade inte din busskompis fått mf?! *förvirrad*
Jag ska ha ost- och vinkväll med tjejerna för att fira min födelsedag (ngt försenat). Har laddat med diverse ostar och 6 flaskor vin på 6 pers (varav en kör bil). Hehe....
Imorgon ska jag nog bara softa och kolla på Melodifestivalen och ladda för att maken kommer hem på kvällen.
Skickade massa kalender-items till honom igår som har med dagis att göra (studiedag bla bla). Fick ett mess tillbaka med en kalenderitem:
Datum: xxxxxx
Tid: xxxx
Ämne: 6
Synkronisering: Privat
Tror han saknar mig
Ore: jag är skumt nog mer nöjd med min kropp nu efter graviditet/förlossning än innan. Och då var jag betydligt mer trimmad innan (160 cm, 53 kg och rätt mkt muskler före och nu 55 kg och mer "slapp"). Jag är ju lyckligt lottad så att jag sluppit fula bristningar, har inte mkt överflöd på magen heller. Det syns eg inte att jag fött barn, det är bara att jag inte hinner el prioriterar att träna lika hårt som innan. Men som sagt, jag är mer nöjd ändå. Förr var jag mer manisk nu är jag mer att "jaja, jag är ju nästan 40 och med tanke på det ser jag rätt ok ut i kroppen".