Vi fortsätter blanda och ge
nenne - en liten måste ni väl hinna med?! Maken hade inte fått sin helgdos så han var verkligen på trots att jag kom till sängs sent. Trevligt!
kokisen - vill se filmen!
nenne - en liten måste ni väl hinna med?! Maken hade inte fått sin helgdos så han var verkligen på trots att jag kom till sängs sent. Trevligt!
kokisen - vill se filmen!
BS - inte alls synd, bara skönt för vi skulle ändå inte köpa.
nenne - ser inte heller så lysande ut för Österrike till helgen . Själv tänkte jag mig en uteservering med en stor apfelstrudel med massor av vaniljsol och så ansiktet vänt mot solen.
Oj, råkade hamna på hemnet igen!
Ska erkänna att jag inte är så mycket för smeten utan tycker mycket bättre om det nygräddade resultatet.
BS - våra grannar rakt över (ja för det gulliga bögparet har ju tyvärr flyttat) har alltid barnprogram på tv'n. Varje morgon och varje kväll när vi kommer hem och hela helgerna.
Vickan - grattis till vagnen!
Maken är nere i Frankrike och kör på is och snöfria vägar ... men snön ligger kvar uppe på alperna . Hoppas på att få lite vårkänsla i Zürich på fredag men sen vill jag ha härlig snö i backen.
pb - jag är också hungrig tog en kopp te men det hjälpte föga.
hbg-brud - tack för uppdateringen! Jag vinkar när jag åker förbi vid fredag lunch .
Muffins - ibland eller ska jag rätta mig och skriva för det mesta så vill man inte ha några goda råd (för man vet ju alltid bäst själv !) utan bara ha någon som lyssnar.