Vi fortsätter blanda och ge
Cicci
gah, vad jobbigt med bihåleinflammation!! Det har jag itne haft på flera år men usch, det gör verkligen ont!
Många jsuka nu!
Frullan, stackars foten!!!!!! Och jösses, porterflaskan!!
Tyvärr har jag ingen röd kattunge men önskar ni hittade en. Däremot har vi en fet röd katt som brukar kissa på vår dörr så Nancy har fullt sjå med att nosa där och släppa ut all värme ur huset istället för att gå ut (han vill säkert sätta på henne också, den jäveln) så honom kan du få komma och hämta gratis. han är dock långt från kattungestadiet.
Mrs B
my god! Din svärfamilj underlättar inte ditt liv direkt. Nu får väl ändå maken ta och säga något? Han kan väl utvisa syrran på en tiominutare innan hon får uttala sig om någon jävla nötpaj.
Televinken
INTE SKRÄMMA MAMMA OCH PAPPA!
Ego
här har maken kännt Pricken sparka för första gången i helgen! Underbart! Det var i fredags, 20+2. Borgafjäll, alltså vilket ställe. Tyvärr snöade det hela helgen utom i morse så det blev ingen heli- eller catskiing för maken men vi har haft det gött ändå. Njutit av varnadras sällskap, legat på spat (vi hade gratis inträde dit eftersom vi bodde på hotellet) och hållit handen framför panoramafönstret där snöstormen ven utanför.... och... VILKEN MAT!! Lappis, ni måste åka dit bara därför! det är nog det godaste vi ätit (och druckit, om P får säga sitt, jag håller iofs med om att vattnet var väldigt gott) www.borgafjallen.com