Bröllopet från helvetet
Har inte skrivit eller sagt nått om bröllopet så varsågoda:
bombshellbaby.blogg.se/
Har inte skrivit eller sagt nått om bröllopet så varsågoda:
bombshellbaby.blogg.se/
oj... tror det är det enda jag kan säga...
Var superkul att få bröllopet äntligen ur vägen efter fått skjuta på det.. bör jag tillägga att jag önskar det aldrig blivit av och vi skjutit på det igen?
Men allvarligt talat, hur i h-e kan folk bete sig så??? Det är så överjävligt så man tror knappt det är sant.
Fy fan... lider med dig! Som Avalon skrev, förnya löften om ett år kanske och ha med folk ni tycker om bara?
Jag funderar på råna en bnak och åka med honom till en öde strand och förnya löftena där.. där ingen jävel är nära oss
Ta med prästen dock för hon var det enda bra!
Gu´va tråkigt. Det finns verkligen folk till allt.
Men försök se det positiva, ni blev gifta, inte som ni önskat kanske men gifta blev ni.
Själv hade jag nog sagt upp bekantskapen med båda mamma och bestman efter ett sådant beteende.
Ja jösses!! Vilket bröllop... Jag skull också satsa på att "göra om" det, typ förnya löftena, sticka iväg på tu man hand och göra det riktigt, riktigt romantiskt.
Hur känner din man, dels inför att det blev som det blev och inför att ev förnya löftena om ett år?
Det va det värsta jag har hört... Fy vad tråkigt!!!
oj ja vad säger man..
Tycker absolut ni kan åka bara du och din man ocg förnya löftena. Ha en romantisk dag ni två.
Kram