brudar i Borås 2010
Har en kille som är jäte duktig på att filma. Kan kolla med honom vad han vill ha. han håller precis på att stara ett företag där de filmar bröllop m.m.
Har en kille som är jäte duktig på att filma. Kan kolla med honom vad han vill ha. han håller precis på att stara ett företag där de filmar bröllop m.m.
mm.. vi har en dotter på 4år. Hon kommer att vara med på festen oc på natten hon får sova hos farmor och farfar på bröllopsnatten för då blir det hotell. Blir tyvärr ingen resa så vi tänkte ta hotell istället. =)
SaNdRiX 2010 skrev 2010-03-27 10:35:39 följande:
men hur skrev jag igår då??? hehe.. jag var vekligen trött.
hmm.. nu är ia blommor fixade och personal. Nu är det bara musiken som är ett frågetecken.
Vilka psalmer har ni valt??
Nu har jag kollat. De är två stucken som filmar och vill ha 3500kr/st så 7000 totalt för allt.
ska kolla. kommer med avaret innan helgens slut. =)
ååå.. foto på min bukett kom just.
jisses vad vacker den blir =)
Jag kan lägga upp den på min sida.=)
Det är en rundbunden siden bukett med vita rosor, blå hortensia, björngräs och små vita blommor..
har beställt den från www.thefloraltouchuk.com
Visst gör dom =)
tack!!.. det är den jag ska ha. Det är min egen kreation. Har även lagt in den i mitt galleri =)
Jaa.. jag halkade in på det när jag googlade runt efter inspiration och sen så såg de så fina ut och inte heller dyra.
hade vi valt riktigt hade vi spräckt budgeten men nu klarade vi oss ändå.
Okej där.. där är dom altid jätte trevliga. Mysig butik :D