Inlägg från: Sofialo |Visa alla inlägg
  • Sofialo

Letar efter gröna tärnklänningar!

Hej!
    Jag undrar om någon har tips på vart man kan hitta gröna tärnklänningar. Inte skrikgröna utan snarare mossgröna, men rätt ljusa. Svårt att förklara

Hoppas på svar!:)

• Svar på tråden Letar efter gröna tärnklänningar!
  • Sofialo

Tack för hjälpen! Det fanns fina klänningar på båda länkarna ni skickade

Jag ska absolut ta en titt på HM också. Ska ta en sväng runt lite secondhand butiker. De kan ju ibland ha jätte fina klänningar!

• Sofialo

Tack för tips! Kommer kolla runt. Tycker ni att det skulle se konstigt ut om klänningarna var i olika gröna nyanser?

• Sofialo
    ThereseR skrev 2010-02-03 23:55:47 följande:
    Finns klänningar i mitt galleri och färgvisning på vilken färg det kommer vara på dom. Tror du syftar på ungefär samma färg. Ska beställa från Shopindream.com. Finns MASSOR av modeller att välja mellan. Färgprovet jag visar i galleriet är på Chiffon
    De klänningarna var jätte fina, och just den färgen jag tänkt Vad kostade de?
  • Sofialo
    NiVi skrev 2010-02-03 23:16:37 följande:
    Ja grönt kan aldrig skära sig mot grönt. Det sägs vara den enda färgen som man kan blanda hej vilt i olika nyanser utan att det ser konstigt ut!
    Vad bra! Nu känns det faktiskt inte riktigt lika stressigt och svårt
  • Sofialo

Måste bara fråga en sak ang att köpa sin klänning från internet och typ USA, exempelvis då Shopindream.com. Vågar man? Hur ska man veta att den passar och hur den sitter på? Det känns som en läskig chansning på något sätt...

Rent ekonomiskt tjänar men väl verkligen på det?

Svar på tråden Letar efter gröna tärnklänningar!