Lila dekorationer?
Gud - jag älskar din systers servettringar.. De ska jag göra.. Men med lila ist. Så snyggt.. Och vilken bra blogg du har, kommer fortsätta smyga in där och sno lila tips..=)
Lina o Peter skrev 2010-02-05 15:27:40 följande:
Åh va kul! Jag har också lila/silver och vitt som "temafärger"! Skönt att höra att fler har det under sommaren, verkar vara vanligast på hösten.. :-P Men iallafall! Vi har dock tagit in olika nyanser av lila, så en del är plommon och en del lavendel. Men för det första, jag bloggar om alla LILA tips och idéer jag kommer på, kika gärna in och bläddra bakåt så kanske du hittar något bra och budgetvänligt! linalottan.blogg.seVi har köpt IKEAS panelgardin FLYN LILL som löpare, de är rätt ljust lila. De är 3 meter långa och 60 cm breda för 19 kr!!! Tackar! Vi ska klippa våra (man behöver inte fålla, de fransar inte) i mitten, så vi får ut 6 meter för 19 kr!Ska även klippa mindre band av dessa och ha runt stolsryggarna.Lila värmeljus har jag tyvärr inte sett. Vi ska ha "vanliga" i ljuskoppen GALEJ från IKEA, då de ändå ska stå på den lila löparen var jag rädd att det blir för mycket lila. Och servetter ska vi köpa dunilin, de finns bl.a i denna färg/mönster som vi ska försöka få tag i:www.duni.se/Produkter/Produktlista/Produkt/&catid=186Lycka till!