• Jevic

Tror ni någon är intresserad av att köpa?

Hej

Det har uppstått ett problem...inte för min framtide man eller ngn annan kanske, men för mig är det ett GIGANTISKT problem. Nämligen FEL färg på alla trycksaker. Vi talar om inbjudan, vigselprogram, festmeny och placeringskort. Idag är de champagne/cremefärgade och jag har gjort dom alla själv (pyssligt och skitkul!)

Men nu fick jag veta att den festlokal vi kommer att tillhöra enbart dukar i helvitt, och då "skär" sig dessa färger åt(tycker jag). Men vad gör jag av de andra korten då?
    Tror ni ngn är intresserade av att köpa 54 stycken?? Kolla gärna in i mitt bildgalleri och se hur de ser ut (obs! dessa var mina test. I verkligheten är det inga monogram fastklistrade och det är ljust snöre och inte svart som det visar på ena bilden).

Skulle NI kunna tänka er köpa 54 st kort för 1500 kronor? Jag vågar inte lägga ut en annons för jag har inte bestämt mig än. Rå beslutsångest här vill jag lova hahaha!

• Svar på tråden Tror ni någon är intresserad av att köpa?
  • Jevic

Åh tack för ditt svar Njaee, du kanske har rätt...men som den kräsna människa jag är vad gäller dukning och färger så är jag ändå rädd att det skär sig. Hade varit annorlunda om man fick ta med sig ljus-ljuscremefärgade dukar.

Men jag ska faktiskt göra som du säger...duka upp och testa - det hade jag inte ens tänkt på innan! Tack Eftertioår!´

• Jevic

Jag ger mig! *sträcker upp händerna*

Tack snälla för bollplanket tjejer, nu kör jag som jag tänkt från första början.

• Jevic

Sebastiana: Ja färdigdiskuterad är den för vi bytte festlokal (slottet var tvungen att finnas till förfogande till kungafamiljens utländska gäster 19/6...suck)...men iaf, vi bytte festlokal o därmed valt den färg som pasar bäst.
    Vad gäller festmeny, inbjudningskort osv så var det endast skalet jag hade i åtanke att sälja - inte själva tryckmaterialet såsom gäster, matutbud osv.

Men iaf: allt är kvar o vi är nu supernöjda med färgerna!

Svar på tråden Tror ni någon är intresserad av att köpa?