Inlägg från: drakbaby |Visa alla inlägg
  • drakbaby

September 2010 del 4

Jag slänger mig in på tråden. Jag o min m2b ska oxå gifta oss 4/9. Vi kom igång sent med planeringen. Kyrkan är det enda som är klart än så länge.

Ska träffa en gammal klasskompis i morgon, tänkte fråga henne om hon hade lust o va toastmadame och bestman... =)

• drakbaby
    FramtidaFruSandberg skrev 2010-02-14 11:55:15 följande:
    Det är utmanade mina vyer lite för mycket för att jag ska förstå. Toastmadame (kvinna) och bestman (man) samtidigt?
    Japp... Tänkte fråga hennen om hon har lust med det... Tror du det blir för mycket?
    Det vi har tänkt hittills med bestmanrollen är att hon står med oss i kyrkan med ringarna...
  • drakbaby

Jag har valt att inte ha någon tärna. Tycker bara att det skulle vara häftigt med henne som marsalk/bestman (har de inte samma uppgifter?). Rollen i sig är så mycket hon! =)

• drakbaby

Borde man inte få provsmaka innan man bestämmer sig? Annars kan det bli lite som att "köpa grisen i säcken"

• drakbaby

Det är klart att man kan säga tack och hej och börja leta ny catering/restaurang. Vet inte när man kan få provsmakningen... Hmmm..... Får höra mig runt lite med cateringföretagen här.

Hade middagsgäst idag. En barndomskompis till mig. Frågade henne om hon ville vara toastmadame på vårat bröllop. Det ville hon.. *glad* Sedan frågade vi henne om hon ville vara bestman.. det ville hon oxå! *ännu gladare*
    Och nej... jag har inte skrivit fel... ;)

Svar på tråden September 2010 del 4