Inlägg från: BrideandGroom |Visa alla inlägg
  • BrideandGroom

September 2010 del 4

Irre76: Här har du ett par till som gifter sig den 18 september. Tycker jag mest har hört den 4 och 11.

Jag var ute o tittade på klänning i onsdags....fyyy vad kuuul det var... Svårt men kul. Har hittat 2 potentiella men ska kolla i vinslöv oxå. Den ena klänningen fick man höra av andra kunder i butiken att man såg kunglig ut...det var en väldigt fin komplimang. Kan man leva på länge. :0)

trevlig helg alla.

• BrideandGroom

Då var klänningen fixad...hoppas det nu blir bra... fler än jag som funderar om man valt rätt?
    Vet att man har gjort det men tankarna kommer ändå.

Någon som har tips på var man kan köpa fin kort jacka eller bollero till sin brudklänning runt Malmö-trakten?

• BrideandGroom

Fenixx: Nej jag har tyvärr inte det. Blev aldrig att jag tog foto när jag hade valt den. Ska göra det när jag ska dit o prova den igen efter att den har kommit hem.

• BrideandGroom

Hej!

Jag har hittat min klänning men känner att jag fattas något. Var kan man hitta något att ta över axlarna. Vill ha något som är lite tuffare. Något annat än en sjal. Päls är ju så himla tufft men september hoppas man på sommar. Vet någon var man kan köpa någon liten jacka eller bolero som är fin?

Är det någon mer än jag som ibland kan bli osäker om man gjort rätt val av klänning? Tror det men ja.. i och med att jag hade trott att jag skulle hitta något med axelband eller något som hängde nedanför axlarna.. ja nått.. så därför känns det som man fattas nått.

Är säkert på att den blir bra. Man ska nog bara få på sig den igen. *väntar ivrigt*

Svar på tråden September 2010 del 4