• Torsdag

    Morgongåva till mannen?

    Hej

    Jag funderar över morgongåva till mannen... Vad kan passa?
    Jag vill gärna att det ska vara något som han har kvar för alltid, dvs. ingen upplevelse eller liknande.
    De klockor han gillar har minst en nolla för mycket för min budget. Smycken är inget han bär.
    Hjälp!

  • Svar på tråden Morgongåva till mannen?
  • fru AM

    Manschettknappar kanske? Det är ju inte direkt ett smycke ...
    kolla t ex här: www.cufflinks.com
    Eller köp äkta vara hos en guldsmed.

  • Torsdag

    Han fick manschettknappar i julklapp, så det går nog bort.
    Ska kanske tänka om... Han kanske ska få något i alla fall som kan "försvinna" typ upplevelse eller vin/whiskey...

  • skorpsmulan

    Jag har köpt en fin whisky! Det vet jag att min älskling kommer att tycka mycket om. Kul med en lite finare flaska som man kan ta fram och smutta på vid speciella tillfällen, när man vill unna sig något lite extra, som bröllopsdagar tex.

    En flaska whisky kan stå i många år, både öppnad och oöppnad utan att bli dålig, till skillnad från vin som ju oxiderar..

    Ett tips är dock att kolla innan om han gillar rökig eller ej rökig whisky, för det är ju väldigt stor skillnad..

    Hör gärna av dig om du vill ha fler konkreta tips på sort eller så!

  • Torsdag

    Tack Skorpsmulan!
    Min M2B "vill" gilla whiskey men tycker ofta det är starkt, så inte rökig gissar jag är bäst? Några förslag?

  • cherrycupcake

    jag gav min man en helkropps massage då vi hade spa på vårat hotell..

  • Augusti10

    Jag har tänkt att ge min man manchettknappar med våra initialer på som ska gå in i varandra. Så som många har på sina inbjudningskort. Vet ni vart vem som kan hjälpa en att ta fram en sådan snygg bild, där bokstäverna liksom går in i varandra?

    Tack på förhand!

  • Tausen

    jag funderar på ett kortetui med gravyr

  • Kathiz å Kimmo

    Min får en humidor. Vet att han vill ha det men jag har sagt att det är världens onödigaste grej. Och det är det väl egentligen!

    Men en sån ska han få iaf!!!

  • Tausen

    jag kanske är lite okunnig här...men vad är det? :P
    Kathiz å Kimmo skrev 2010-02-04 14:20:01 följande:


    Min får en humidor. Vet att han vill ha det men jag har sagt att det är världens onödigaste grej. Och det är det väl egentligen!Men en sån ska han få iaf!!!
  • Lillskoj

    En humidor förvarar du cigarrer i så att dom inte torkar.

Svar på tråden Morgongåva till mannen?