Inlägg från: Dolly84 |Visa alla inlägg
  • Dolly84

Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??

Jag gifter mig den 24 juli, alltså om ett halvår. Gör inget annat än tänker och planerar bröllop, vilket är sååå kul! Men det är svårt att fokusera på skola, jobb och allt annat som hör till vardagen... Någon annan som är likadan? Hur kommer det då bli efter bröllopet, tomt?! :P

• Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??
  • Dolly84

Ja, jag försöker också hålla tyst så mycket som möjligt! Fast i själva verket kan jag prata bröllop hur länge som helst... ha ha. Men jag kanske lugnar ner mig snart ;)

• Dolly84

Vad skönt att höra att jag inte är ensam! ha ha. Känner mig besatt av den här sidan också ;) Håller med om att kraven för ett "perfekt bröllop" har minskat, det här med överdåd... Men nu tänker jag mer att det ska vara perfekt på "vårat sätt" och det gör ju inte tankarna mindre. Men det är ju som sagt kuuul :)

• Dolly84

Det känns som om alla är så långt före mig! Jag skickar ut inbjudningarna idag (förhoppningsvis) och ska börja kolla på klänning på lördag (tänk om jag inte hittar nån?!). Känner mig så stressad till och från, men jag har ju 6 månader på mig? Det blir ju inte bättre av att man sitter här och stressas heller :) Min fästman är nog också lite uttjatad, inte alls lika engagerad som jag. Men han är ju tidsoptimist också :)

• Dolly84

Jag hittade min klänning i lördags! Eller hittade och hittade... jag provade den för ett år sedan och hoppades att den skulle vara kvar, vilket den var. Och har man tänkt på en klänning i ett år, så är det nog rätt va? ;) Så nu är den min! Är så glad. Nu vill jag gifta mig så snart som möjligt, helst idag :) Snart fem månader kvar...

• Dolly84

Lycka till FruAugusti! Berätta gärna hur det gick sen

• Dolly84
    scarborough81 skrev 2010-02-26 12:03:58 följande:
    är det värt att betala 900sek för hår och smink?
    Ja absolut! Det är mycket billigare än vad det brukar kosta, men det beror ju på om de är duktiga också såklart :)
Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??