• AlaM

Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??

Åh vad jag känner igen mig. Förra våren och hela sommaren kunde jag inte tänka på något annat och jag försökte hitta saker som gick att planera ett helt år i förväg bara för att det var så kul =)Den sista månaden har det varit rätt stressigt eftersom det är nu den egentliga planeringen ska göras, att få allt att klaffa och att alla vet vad de ska göra. Det blev nästan jobbigt. Men efter första vigselsamtalet släppte jag och min blivande ifrån oss det sista av planeringen och har inte så mycket ansvar kvar mer än att vi blir tillfrågade.

Efter vigselsamtalet försvann mycket av brölloopshysterin i hjärnan och istället blev det plötsligt verkligt att vi skulle lova varandra de finaste löftena. Det är dett jag tänkt på sedan dess och som jag drömmer om på nätterna. Känslan av jag och honom!

Det där att det är länge kvar tyckte jag var så jobbigt hela sommaren. I helgen blev jag hippad och insåg att det är bara 2 VECKOR! Det går så fort när karusellen väl är igång =)

Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??