Inlägg från: Mela86 |Visa alla inlägg
  • Mela86

Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??

Haha, ja jag är likadan här. Jag har inte friat till min sambo än men ska göra det dagen innan han fyller på en resaturang =) Men jag kollar diskret på klänning, ringar o så. O har redan funderat på vad vi ska äta o så =) Vi ska gifta (hade jag tänkt om han säger ja) den 21 aug!
    Men klänning har jag bestämt redan. Bara ringen kvar som är ett problem tycker jag då våra ringar har spår o e väldigt tunna =( Men som sagt.... Jag har tid =)

• Mela86
    JollyO skrev 2010-02-09 08:52:54 följande:
    Köp nya ringar! Eller köp ny till dig själv iallafall. Behöver inte bli så dyrt. När vi förlovade oss så hade vi siktet inställt på bröllop direkt vilket betydde att jag skaffade en väldigt hög ring så det inte skulle bli något problem.Inför bröllopsförslaget tänker jag att du ska försöka komma ihåg att killar tycker om att tro att de kommit på saker själva, så gör allt vad du kan för att han ska tro att det är hans idé Kanske är någon som har lite snärjande tips till dig här?
    Ja,jag funderar på att smälta ner våra ringar o göra om de o se vad det kan bli av det. O smälta ner en annan ring jag har o göra vigselring av det kanske o sen lägga till det som fattas i pengar. Vet inte alls hur sånt där funkar dock :S
    Haha, den mannen kan inte jag snärja.... Jag lovar =) Bara jag får det att låta så billigt som möjligt så går det nog :D
  • Mela86

Jaha, här sitter jag nu o kollar klänningar....
    Vi ska ju gifta oss i augusti då (förhoppningsvis om allt går vägen) O nu funderar jag på att beställa från en utländsk sida på internet men vet inte om jag vågar o nu tänkte jag ju hårdträna mig ner i vikt.
    Hur lång tid innan ska man egentligen beställa klänning?????

Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??