Inlägg från: FruAugusti |Visa alla inlägg
  • FruAugusti

Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??

Vi 3 skrev 2010-02-12 12:56:17 följande:

Tänkte du beställa från Kina så är deras normala leveranstid 4-6 veckor. Jag har tänkt beställa från brudmix.se, som jag tipsade dig om i 1 annan tråd. Känns skönare att ngn annan tar hand om kommunikationen.. Ska dit och testa de klänningar hon har hemma på söndag.. Vilken sida har du tänkt beställa ifrån?
    Jag vet inte riktigt =) Vi får se var jag beställer från =) Jag har bytt nick förresten ;)
    Jag får kolla brudmix... Undra om jag inte kolla den förut? Ja, det är ju en del sidor man kollar =) Men vågar man verkligen beställa därifrån?? det kanske blir fel??
  • FruAugusti
    fryser skrev 2010-02-12 21:31:48 följande:
    åh vad härligt att du kan åka dit o prova. bor dock nära gbg så att det hade varit svårt att åka till sthlm för att prova. men inte omöjligt har fastnat för en sida som heter Migezan.se men har inte fått tag på deras återförsäljare i uddevalla. VILL hitta MIN klänning snart... MEN imorgon ska jag prova en klänning i gbg o om jag hinner ska jag spana in en butik i gbg med begagnade brudklänningar.....
    Finns det en sån i Uddevalla??
  • FruAugusti
    cape79 skrev 2010-02-12 21:19:43 följande:
    Hej allihopa ! Hoppar in i det här tråd Jag är i samma sits som er , tänker bara på bröllop24 timmar och sitter fastklistrad vid datorn .Måste bara säga stackars mina barn och sambo ... Idag är jag super förskyld och ändå gick jag till ica för att köpa tidningen Brud & bröllop .. jag är hopplös .Gifter mig borgerlig i Augusti vigsel kommer ske utomhus i en park med sjönutsikt ,maten kommer vi laga själva.Gästlistan ca 50 pers alla närmaste ( de flesta är barndomsvänner, har ingen bra relation med min släkt)Samt håller oss till minibudget
    Vad inne bär eran minibudget?
    Vi vill oxå hålla oss till en stram budget så vill gärna ha tips på mer. Nu vet jag inte om jag kan strama till den mer, men man vet ju aldrig =)
  • FruAugusti

Oj då... på lördag ska jag bjuda ut min sambo, o där ska jag fria =) Jag börjar känna mig lite nervös nu, men kors! Jag vill så gärna bli FRU nu =) O jag vill säga till alla jag känner att vi ska gifta oss! men tänkte att vi skulle överraska alla med inbjudan i maj. För det kan väl inte va för tidigt??? Eller kan jag göra det nu?? Haha!

• FruAugusti

Oj, imorgon ska jag fria........

• FruAugusti

Lämna son hos farmor, göra mig iordning där. Skicka sms till sambon att han ska möta mig utanför restaurangen.
    Be en kypare komma med ett kort efter maten, där har jag skrivit en text om han o mig. På baksidan ska jag skriva "vill du gifta dig med mig?" =)
    Jag hoppas det går bra.... Men e rädd att han säger nej pga av kostnader o skit... =(

• FruAugusti

Pga dåligt väder blir det inte so jag tänkt mig =( Klass 2 varning där vi bor... Ändå har vi varit ute o kört... Vi kunde inte ta oss till farmor o inte de ut heller. Men jag har planerat liknande hemma, så får se om jag vågar mig på det.
    Jag tror tom det blir knä....
    Jag uppdaterar =)

Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??