Inlägg från: scarborough81 |Visa alla inlägg
  • scarborough81

Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??

Planerar något nytt för var dag.. alltid något nytt som dyker upp i huvudet ... Studerar.. eller är meningen att jag ska.... haha... Bröllopet tar uppmycket tid... men låter inte det ta upp för mycket... planerar mest när M2B är på jobb eller gym och sen går igenom med honom... den måste man ha mycket mys ch sånt... viktigt...

• scarborough81

Lycka till fruAugusti... håller tummarna.... Att bli fru Jacobsson är min största dröm uppfylld någonsin... 2;a blir när det kommer små Jacobssons... 5 Juni 2010 är det dags för oss....

• scarborough81

svarar man inte, kan man inte räkna med att få komma, iaf mnär det gäller mat och festen.
    Jag skickade ut ett save the date mail till M2Bs kusiner och två av fyra har svarat. Tänkte skicka ut inbjudningskortet om en månad. Vissa säger att det är för tidigt, men vi gifter ju oss 5 Juni. Har satt osa 5 maj, vill ju kunna planera för maten. Mina kusiner från england har annat för sig, ledsen över det.. :(

• scarborough81

@greeneyes Det är inbjudningskorten som har osa 5 maj, de ska ut nästa månad. Save the date fanns det inget osa på.

• scarborough81

@ Andreas flicka.... Lycka till om du tror att det lugnar ner sig efter att ha hittat din klänning. lol jag blev bara värre efter att jag hittat den. Det var då allting kändes på riktigt och hela planeringen och surfandet tog fart. :D

• scarborough81

är det värt att betala 900sek för hår och smink?

• scarborough81

Vi 3 skrev 2010-02-26 12:15:44 följande:

@scarborough: Jag kommer betala 2250, o det verkar vara billigt här..
    Vart bor du?
  • scarborough81

Vi funderar på att "renew our wedding wows" i USA nästa år. Hade varit trevligt och gifta oss där, men hade kanske inte känns på "riktigt". Sen hade båda föräldrarparen inte gillat det. Det är deras enda son som gifter sig och jag är den äldsta dottern. Men som sagt nästa år och "renewing".

@Maxiander det är ju ett tips på vad ni kan göra, vet inte om det går i Japan. Men då kan du ju ha vigsel i Stockholm och sen åka utomlands och förnya bröllopslöften på ett årsdagen eller nåt?

• scarborough81

@Vi3.. vi hade inte tänkt göra om allt... kanske bara vara VI och en knodd (förhoppningsvis)... sen bara ta en road trip och hälsa på bror. Bara idéer ännu..
    Jag är nöjd med hur vårt bröllop ser ut nu... letar bara efter någon som kan servera och fylla på... har fått tips på de som vill tjäna pengar, men de är ju redan bjudna... Vad ska man göra?

• scarborough81

@Vi3 då har vi något gemensamt.. men jag vill ha nr 1 i magen lagom till vigseln. Men det är som jag skrev i min blogg.. hade vi inte velat haft barn ännu då hade vi blivit med barn... men nu... nu är det som det är... VILL BLI MAMMA...

• scarborough81

@Vi3 Shopping är alltid kul.. ni är ena lyckostar som har trevliga affärer att handla i. Vi har lindex och åhlens.. thats it.
    Är van med shoppingen i USA och England och det är lite skillnad.

• scarborough81

Har tittat på ringar idag igen.. men även försökt få tag på konditorn, den mannen är riktigt svår att få tag.. Lämnat nummer nu så hoppas han ringer nästa vecka.

Vet inte vilka smaker vi vill ha.. Har ni några favoriter?

• scarborough81

Hade ytterligare en sömnlös natt inatt med illamående och skumma känslor i magen... Började skissa på menyn igen vid ett tiden.. sambon tittade upp sa hej och sen somnade om...

• scarborough81

Bara maten...Jag är en sån där som kan tänka på något ett tag och så är något ändrat... Våra planer på vår buffé har ändrats många gånger till det bättre hoppas jag.

• scarborough81

Vart kan vi äta i stockholm någonstans, där det inte kostar skjortan?
    Har hört om någon mongolisk på drottninggatan?
    Vi ska besöka på lördag, åker iväg över dan bara vi..

Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??