Inlägg från: Greeneyes |Visa alla inlägg
  • Greeneyes

Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??

Haha samma här! Vi gifter oss maj 2011, så det är ju lång tid kvar... Men jag tänker så här; det är nu i början det är som roligast, och verkligen kravfritt att kika runt o drömma och planera. Sen när det börjar närma sig är det mer stress, så jag ser det mer som att kunna njuta nu o samtidigt vara lite smart och bocka av saker på listan, så slipper man stressa mer än nödvändigt i sista stund

(och ja, visst är det svårt att inte baaaaaara prata bröllop med alla jämt o ständigt! )

• Greeneyes

Men save the date-kort har man ju inget osa på. De är ju bara till som upplysning att man kommer att gifta sig det datumet. Så att de som vill komma inte bokar in något annat...?

scarborough81 skrev 2010-02-25 13:13:22 följande:
    svarar man inte, kan man inte räkna med att få komma, iaf mnär det gäller mat och festen.Jag skickade ut ett save the date mail till M2Bs kusiner och två av fyra har svarat. Tänkte skicka ut inbjudningskortet om en månad. Vissa säger att det är för tidigt, men vi gifter ju oss 5 Juni. Har satt osa 5 maj, vill ju kunna planera för maten. Mina kusiner från england har annat för sig, ledsen över det.. :(
  • Greeneyes

ah, tänkte väl

scarborough81 skrev 2010-02-25 13:45:29 följande:
    @greeneyes Det är inbjudningskorten som har osa 5 maj, de ska ut nästa månad. Save the date fanns det inget osa på.
Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??